السبت، سبتمبر ٠٩، ٢٠٠٦

تــفــانــيــن

كـــلام أفــــــلام
# مصر قاسية أوي على ولادها ... هند صبري - عمارة يعقوبيان
# ما بيتجرحش اوي إلا اللي بيحب أوي ... مصطفى شعبان - أحلام عمرنا
# انت بتكلم واحد يقدر يقوم البلد .. و يقعدها ... خالد صالح - عمارة يعقوبيان
# آسف .. بحبك .. تتجوزيني ؟ للاعتذار اخبطي دماغك في الحيط ... هاني سلامة - السلم و التعبان
# انت عارفه انت ايه .. انت اقدم مهنة في التاريخ ... عمرو دياب - آيس كريم في جليم
# احنا بنسيب بعض مرتين في الاسبوع يبقى هنتجوز ازاي .. يمكن عشان احنا مش مع بعض .. بس لو اتجوزنا هنلاقي حاجة نخاف عليها ... شريف منير و علا غانم - سهر الليالي
# يعني أرمي نفسي من السطوح يا راجل .. و تفتكري أنا كده هشبع يا ... خالد صالح و هند صبري - أحلى الأوقات
# أنا خايف أوي منه و خايف أروح له ... أوقات فراغ
كــــلام أغـــانـــي
# أعطني حريتي أطلق يديا .. انني أعطيت ما أستبقيت شيئا آآه من قيد أدمى ممعصمي .. لما أبقيه وما أبقى عليا ... أم كلثوم
# لو كنت غالي عليك .. خد بالك من روحك بعدي .. بلاش أشوف في عنيك .. أي دموع أو حزن في بعدي ... مصطفى قمر
# حبيتك تنسيت النوم يا خوفي تنساني .. حابيسني برات النوم تاركني سهرانة أنا حبيتك حبيتك ... فيروز
# مش عارف ليه بتونس بيكي و كانك من دمي .. على راحتي معاكي و كأنك أمي .. مش عارف ليه ... علي الحجار
# الله معه لا تمنعه لا تعاتبه و لا تودعه بكره الندم بيرجعه و بكره الحنين ... حسين الجاسمي
# تضحك لك الأيام تهجر و تنساني .. تغدر بك الايام ترجع لي من تاني من تاني ... وردة
# جي على نفسك ليه .. راجع بعد ايه .. انا مش بكدب لما بقلك اني حقيقي نسيتك ... مدحت صالح
# خليك يا قلبي .. قد التحدي .. و انسى زمانه انساه انساه و فوت و عدي ... صباح